close

壹零”壹壹” 歐洲三國旅遊記 (第二章)



續英國篇


介紹完倫敦交通,現在就講一下旅遊景點吧,
下圖是小弟去過的地方:


 
在下傑作= ="


For Shopping
Oxford + Regent + Bone St. + Soho + Covent Garden …


For Sightseeing
1. (Tower Bridge + London Tower + Tale Modern art gallery + 千禧橋) //
2. (Natural History + Victoria & Albert Museum + Harrods) //
3. (國會大樓 + 西敏寺 + Trafalgar Square + National Gallery + 白金漢宮 + 海德公園 +
London Eye + 大英博物館) //
4. Arsenal FC //
5. 格林威治…
WoW~數數下,原來倫敦真係都唔少野玩,
跟住落o黎就係時候將lee d景點根據就腳順路介紹一番=]


SHOPPING,基本上同本質上這個活動都應該要用行的,
中文話明係行街嘛。
上面幾個行街的地方都可以用「行」這個方法串通在一起。
不過男士請注意!!
如果你是和女士一起去的話,要有心理準備不停行街的啊…
不過老實說,要走馬看花來shopping也至少要3,4天全程行街,
而在聖誕節大減價的日子就更加要預多些時間。
倫敦減價真的很平,在香港減價通常都會再招牌上寫著「五折起」,
但在倫敦個「起」字會唔見左,
因為這裡商店減價就真的會半價賣貨。
不過,如果你的旅程還包括巴黎、米蘭的話就要先忍忍手,
因為那裡會比英國更平喔~


在Regent St. 和Oxford St. 交界,Topshop附近有間意粉幾正,
£7一個麵,£2杯可樂,
水就£0,不過就要自己斟先有得自己飲囉~
lee間野好食又幾平喎,叫做 VA PiANO,
絕對值得試下喔~
£7一個麵在HK而言好像很貴,
其實我都覺得係幾貴;
但如果你話英國(or歐洲)d野食特別貴咩.我又覺得唔係喎…
其實在HK去TST, MK or CWB食飯,
百幾蚊一餐都在所難免,同英國都係差唔多。
而好多人會覺得英國食野貴,
我諗係只係因為lee度無平o既選擇姐。
(P.s. 英國McDonald要£5/6,Subway, Pert A Manger個d都要£4,
既然快餐都要咁上下,而正正式式食一餐都只是£9/10左右,貴少少only…
不像在HK,Mc Donald $20/30蚊就有。)



Regent St.起點 - Piccadilly Circus


當有一天行街行到Oxford St. 近 Regent St.時,
可以去埋大英博物館;從那裡行去不太遠。
說到大英博物館,
老實說,未去之前我是十分期待;
但去過之後卻有點失望。
我原本以為它的展品會給我很大的震撼,
但好像除了埃及區的木乃伊之外,
其他的展品沒有給我很特別的感覺。
其實我是去完巴黎回到英國才去大英博物館,
相對羅浮宮,大英博物館的確比不上…
可能是這樣,大英博物館才帶不了驚喜給我。
(P.s. 其實佢地是不同類的博物館,我卻放在一起比較,
如果佢地有耳仔,聽到我咁講,可能都嬲呀= =”。)



大英博物館鎮館之寶 - 木乃伊


除了以上行街的行程外,London還有2個shopping點,
一個是我沒有去的歐洲最大mall,Westfield,
另一個就是戴安娜男友家族擁有的Harrods…
(P.s. 現在好像已經轉了手,但商場內仍有一座戴妃紀念銅像,
銅像下有個牌寫著:Innocent Victim)



Innocent Victim


行開Harrods,當日行程還可以加入
Science + Natural History + Victoria & Albert Museum同埋Kensington  Palace,
Harrods係地鐵Knightsbridge站,
向西搭一個站到South Kensington就會到lee 3個博物館。
當中Science Museum同埋Kensington Palace我沒有去,不清楚。
而V&A Museum就很悶;
如果說大英博物館展出的是大件、偉大、宏偉的展品,
那V&A收藏的就是精品,都是細細件而造工精美的,
但它的收藏品實在太多,令人找不到一個重點,
也沒有特別著名的展品,所以覺得很悶,漫無目的。
(P.s. 也許是我孤陋寡聞吧= =)
還有的是Natural History Museum,
是個化石、標本、模型博物館,
有好多恐龍化石同1:1的動物模型;
聽講lee個博物館入面有個地震體驗館,
地圖上面都寫著有,但在下就找不到;
總之lee個博物館就幾靚同埋幾好玩啦=]。

(P.s. 在這個博物館區,在街上是沒有可能找到餐廳的,
所以焗住要在博物館裡食。
我們在遊博物館這天是在V&A食晏的,都不錯~
給大家一點提示吧,
在英國以至歐洲,大部分餐廳飲水要收錢的,
而且是不便宜喔,動輒幾蚊 £ /€;
不過在V&A這間有得自斟自飲,
又慳返幾十蚊港紙 XD”)



來自V&A的盒子和Natural History的劍齒虎


去完shopping同好有文化地行完博物館之後,
係倫敦就緊係要去一下英女皇之家啦~
一朝早就先在海德公園門口hea下先,
但在冬天0”c環境下,在下實在沒有閒情逸致在公園的草坪上午睡= =”
由地鐵Hade Park Corner出發一直路行就會去到白金漢宮,
即係英女皇皇宮,亦即係有大頭士兵操兵o個個地方,
但好奇怪d士兵係穿灰色衫而不是紅色衫,
我印象中o既大頭士兵係穿紅色衫的嘛……
皇宮對出有個空地同有座都唔知叫做塔定石碑的東西,
其實lee度都幾無聊下,又唔係特別靚,悶悶地。
之後在皇宮正面方向一路走,
經過St. James Park就會去到Trafalgar Square,
St. James Park個湖冬天o既時候會結一層薄冰,
同埋整個草地會鋪滿雪,幾靚=]


在去英國之前,我不知道有Trafalgar Square lee個地方,
在搜集資料時才知道英國人在除夕倒數時喜歡聚集在這裡,
不知是什麼原因呢?
但既然是景點,也去一下吧。
在Trafalgar Square中央有座高柱,好像是紀念什麼戰爭的,
(P.s. 我是根據柱上的字估出來的= =”)
是紀念什麼都好啦,在那條柱上影相風景幾靚,
尢其爬上它的底座之後可以遠眺Big Ben,咁樣影仲靚。
在Trafalgar Square旁邊是National Gallery同埋National Portrait Gallery,
又是博物館藝術館類,但最好也去一下吧= =



↑遠眺Big Ben~                        0"c下瘋狂的外國人= ="↓


Trafalgar Square同埋兩個Gallery之後,
下一站是國會大樓 ,大笨鐘,London Eye。
由Trafalgar Square走到河邊就會望到London Eye,
要為這些倫敦地標拍照,最好的角度當然是從對岸拍過來,
所以要拍London Eye就趕快按下快門按鈕囉~
拍照之後沿河邊走就會去到大笨鐘&國會大廈,
大笨鐘是其實就是國會大廈的鐘樓,
去到鐘樓底當然要先近拍一張垂直照,
然後走過大笨鐘旁的Westminster Bridge,
再由對岸拍一個寬景的國會大樓和大笨鐘,正晒=]”



從這邊拍London Eye; 從那邊拍大笨鐘國會大樓;

垂直拍Big Ben~

來到這邊岸不遠處就是London Eye,
在下沒有走上London Eye坐一回,也不知什麼價錢,
但好像網上買票會有折扣。
在London Eye旁有時會有merry-go-round,迴旋木馬,
我好鐘意merry-go-round  lee個名,
逐隻字對譯就是「開心走一回」,
haha,真係好搞笑= =”
在同London Eye拍照o既時候,不妨也幫merry-go-round拍一張吧,
其實佢地都幾襯,一個在地面轉,一個在天空轉=]
(P.s. 迴旋木馬在歐洲好像很流行,
很多地方都可以找到,e.g. 巴黎&佛羅倫斯…)



藍天下的倫敦眼...(P.s.真的有點受不了這個中文譯名= =)


(待續…)


arrow
arrow
    全站熱搜

    LiuPay 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()