close






















我很喜歡姐lun的《稻香》,

除了因為好聽,仲因為d歌詞係半rap半唱咁樣,

所以我早就背熟了這首歌的歌詞,

這樣,每次同朋友唱K時便可以SoloXD”””(我是心計王 = =^ )





每次唱到副歌部分,我都會想起威E

因為我很無聊,另外,也因為讀音實在太似了= =””



大家還記得威E是誰吧,係香港應該更多人叫佢做Wall E=

E係佢個中文名= =”



其實佢都幾Cute丫,不過Disney很少出他的產品……



 



 



「還記得你唱家是威E的城堡 ~  



            隨著稻香河流繼續奔跑~   

arrow
arrow
    全站熱搜

    LiuPay 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()