close

最近工作上要同內地的公司聯繫,
工作起來才知道原來文化上係咁大差異= =...

就好似漫畫入面咁講,就算對方係廣東人,大家d用字都有所不同= =....


我不喜歡那些歧視大陸人的言論,
沒有嘲笑、怒罵,沒有人身攻擊,
但我也想提醒一下大家和大陸公司交手時,真的要注意細節。
(我不是說他們會吃人= =...)


有個朋友曾經同我講,出來工作所以野都要black & white,
即係白紙黑字寫到明就最好嘞...


有次同大陸公司交手,我係email同佢地聯絡,
點知佢地公司d行政管理文化真係好混亂,
做出來的東西都不是我們想要的。


好彩email black & white有晒證據,先至有得拗,
總之同大陸公司傾野最好就每步都講明下一步點做,
同埋一定要black & white呀= =...


Like my Facebook page=]

LiuPay

宣傳你的專頁
arrow
arrow
    全站熱搜

    LiuPay 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()