close

 

 





















某天搭地鐵,看到有個人在化妝,

其實係地鐵化妝都無乜咁特別,



間唔中都見到….



 



不過拎睫毛液支掃幫d髮根油顏色你有見過未??



 



搭車無事做,所以就眼金金咁睇下人地化妝啦,



用完lee樣又用個樣



(我講緊d化妝工具,恕我形容唔到,因為我唔識= =””)



 



 



無啦啦揭起d陰,



原來紅紅啡啡頭髮o既髮根係全部白色



見佢起勢咁用個睫毛掃油返d顏色上去

不過肉眼所見,應該無乜效….



 



 



 



題外話:



細個中學個時,



放暑假時都想染下個頭,扮下型咁,



d fd激到拎「雙氧水」o黎染,即刻成頭金晒= =”””



 



當時我都想染,不過聽d大人話染得多頭髮會成頭白晒,



相信就係好似上文個主角咁



所以最後都無染



 



不過暑假成日游水,d泳池水、海水同埋太陽曬住,



搞到d頭髮都有少少啡啡地,



最尾九月返學比先生捉我染髮…= =””











Like my Facebook page=]

LiuPay

宣傳你的專頁
arrow
arrow
    全站熱搜

    LiuPay 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()